Ovčáci

Zdravím Vás,
chci vám jen napsat, že se mám moc dobře, poslouchám, už zvládám základní povely, i když mě to stálo spoustu nervů. Vzorně se páníčkům starám o boty a tak trochu zahradničím. Je to dřina, ale když přijdou z práce domů, mají poklizeno…vydělávají mi na granule, tak aby neremcali….znáte to.
Strašně ráda chodím na procházky a sázím záhonky. Panička je úplně neschopná, musela jsem jí přejednotit mrkev a petržel…
Zdá se mi, že mi nějak roste zadek, takže jsem si musela nasadit trošku dietu. Je to peklo, ale do plavek musím něco zhubnout, ať nejsem u vody úplně nemožná…
Hodin jak u hodinářů, tak jdu chrnět…
Jak bude míň práce, zase se ozvu…
Pozdravujte mamku a taťku. I když mě chtěl sežrat divoch…krev není voda.
Takový krásný pozdrav nám došel od Dony Betty Smějící se
vzadu na fotce taťka Tim, který bude letos závodit
na mistrovství podle kat. ZVV3!!!!!!!!

Napsat komentář

Design a site like this with WordPress.com
Začít